Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu

Karabük Valisi Mustafa Yavuz, Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Adana Valiliği görevine atanması dolayısıyla İl Genel Meclisi Başkanı Ahmet Sözen, İl Genel Meclisi Üyeleri ve İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Şerafettin Kelleci ile Yenice Ihlamur Teras’ta düzenlenen veda programında bir araya geldi.
Samimi bir atmosferde gerçekleştirilen veda programına; Karabük Milletvekilleri Cem Şahin ve Durmuş Ali Keskinkılıç, Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, Karabük Cumhuriyet Başsavcısı Selçuk Akman, Yenice Kaymakamı Mert Can Çanga, Eflani Kaymakamı Ömer Bulut, Yenice Belediye Başkanı Sayın Şekip Sertaş Karakaş ve davetliler katıldı.
Programda; Karabük’ün kırsal kalkınması, altyapı çalışmaları, il özel idaresi tarafından yürütülen hizmetler ve yerel yönetimlerle kurulan güçlü iş birliği konularında değerlendirmelerde bulunuldu. Vali Mustafa Yavuz, görev süresi boyunca; Milletvekilleri, İl Genel Meclisi ve İl Özel İdaresi ile işbirliği içerisinde yürütülen çalışmaların, Karabük’ün her noktasına hizmet ulaştırılması noktasında önemli katkılar sağladığını ifade etti.
Vali Mustafa Yavuz, Karabük’te görev yaptığı süre boyunca Karabük’ün gelişimi için tüm kurumlarla işbirliği ve koordinasyon içinde çalışmaya büyük önem verdiklerini belirterek; başta; Milletvekilleri, İl Genel Meclisi Başkanı Ahmet Sözen olmak üzere tüm İl Genel Meclisi Üyelerine ve İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Şerafettin Kelleci ve İl Özel İdaresi çalışanlarına teşekkür etti.
Milletvekilleri, İl Genel Meclisi Başkanı Ahmet Sözen, İl Genel Meclis üyeleri ve Genel Sekreter Şerafettin Kelleci de Vali Mustafa Yavuz’un görev süresi boyunca Karabük’e önemli hizmetler kazandırdığını, özellikle yerel yönetimler ile merkezi idare arasında güçlü bir takip koordinasyon sağladığını ifade ederek, sunduğu katkılardan dolayı teşekkür ettiler.